PIN

Follow Me on Pinterest

2011. augusztus 8., hétfő

Eszemiszom (ingyenes limonádé stand dekoráció)

Ragaszkodva a buborék témához, csak kerek ételeket készítettem.
Mini sajttorta.



Gyümölcsnyárs (szőlő, cukordinnye, görögdinnye). Ez nagyon népszerű volt, pillanatok alatt elfogyott.



Sonkás vajkrémmel töltött zsíros süti.


Gombakrémes mini pizza.


Olyan sokat sütöttem, hogy azt hittem, a buli után egy hétig azt esszük. Elég nagyot tévedtem. Hiperszuper sikerkaja!!!


Koktélparadicsom pálcán.
Mini hamburger. Több adag készült, de mire fényképezésre került volna sor, mindig elfogyott.

Torta. Ez pont nem kerek, mivel nincsen tortaformám. És nem is nagyon dicsekedhetek a külalakkal, viszont annál finomabb volt.
Nem nagyzolásból emeletes. Az emeltet az ünepelt kapta, a földszintet a vendégek.


Találtam egy nagyon egyszerű tészta receptet, mostanában ez a kedvencem, jó párszor sütöttem meggyes sütit vele.


A muffinok szintén ebből a tésztából készültek mini és normál kivitelben.

A torta formázása során leszabdalt süti darabokból készültek a pudingos poharak.



És mivel még mindig maradt süti darab, abból mogyoróvajjal, lekvárral, rummal golyókat gyúrtam, és csokimázba mártottam, pálcára tűztem.



Mostanában egy csomó blogon találok „limonádé stand” ötleteket. Nagyon tetszenek!
Én is csináltam egy egészen egyszerűt.
A matricákat innen töltöttem le ingyenesen.
Ugyaninnen a poharakba tűzött díszeket.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése