PIN

Follow Me on Pinterest

2011. augusztus 5., péntek

ELSŐ SZÜLETÉSNAP

Ez a blog a kisfiam első születésnapján indul.
Írok játékról, fejlesztésről, főzésről, programokról... szóval a mindennapi dolgainkról.
Megosztom azokat a hasznos ingyenes cuccokatt, amikre a neten bukkantam rá, talán más is hasznát veszi.

Sokat nézegetek külföldi oldalakat, és nagyon tetszik, hogy a bulikat egy-egy téma köré szervezik. Így egységes a meghívó, a dekoráció, az ételek és a program. Elhatároztam, hogy én is így tevezem meg Csongor első születésnapját.
Kevés olyan tevékenység van, amit élvez egy egyéves gyerek és a teljesen vegyes korosztályból való vendégek is, de a buborékfújás szerencsére ilyen. Lehet ugyan, hogy elfogult vagyok, mert én a mai napig imádom a buborékokat, de a buli nagyon jól sikerült, tehát nem fogtam mellé.
Mivel nálunk csak az udvaron van elég hely ehhez, sajnos (vagy inkább szerencsére) az eső miatt másnapra tolódott a program.
Így sem valósult meg minden tervem , de mivel minden itthon készült (dekoráció, étel, ital, torta), a plusz egy nap ellenére is kevés volt az idő.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése