PIN

Follow Me on Pinterest

2012. szeptember 4., kedd

Alma gyurmából

Gyurmát saját magam szoktam csinálni. Ennek több előnyös oldala van.
1. A legfontosabb hogy ez a gyurma ehető, mert a Ludi bizony kóstolgatja a gyurmát. (És mondogatja, hogy "finom".)
2. Ha hirtelen kell, pár perc alatt elkészíthető olyan anyagokból, amik nálam mindig kéznél vannak. (só, liszt, víz, ételfesték és nem árt bele egy kis olaj) Én nem is méricskélek, csak megfelelő állagúra gyúrom., de ITT van egy egyszerű recept.
3. Ha valamelyik alkotást meg szeretnénk őrizni - ki lehet szárítani.
4. Olcsó.
5. Szép színeket lehet keverni.
6. Szárazon festhető.

Az almához vékony ágakat tördeltem el, szedtem leveleket, gyúrtam gyurmát.
Lehetett volna illatosítani a gyurmát fahéjjal, de nem akartam fokozni a csábítást.

A közös munka eredménye (a  gombócókat és a leveleket én csináltam):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése