PIN

Follow Me on Pinterest

2012. április 13., péntek

Csomagolópapír készítése

Az újrahasznosítás jegyében Csongor egyelőre barna csomagolópapírra alkot, amibe aztán ajándékot csomagolunk a családtagoknak.


Ezt a nagypapa kapta a névnapjára.




A csomagolópapír azért is jó, mert méreténél fogva nem korlátozza a gyereket. Ilyen kicsiknek még kevés egy rajzlapnyi hely, hogy kifejezzék magukat:)



A mű filctollal és házi ujjfestékkel készült. Egy kicsit én is rajzoltam bele.

Többféle ujjfesték receptet találni a neten, én most csak gyorsan összekevertem lisztet, pár kávéskanál sót, ételfestéket és vizet. Sajnos a száradás utáni szín sokkal kevésbé élénk (a képen a virág közepe még nedves), és ahova vastagon kerül a festék onnan könnyen lepereg.



Nem tudom, a gyári festékek mennyire működnek másképpen.




Az Aldiban pár percet tétováztam, hogy vegyek-e 1500 Ft-ért 6 nagy tégellyel, de ez egy kínai gyártmány volt, és az összetevőket nem találtam rajta. Az én fiam pedig mindig megkóstolja a festéket, és a gyurmát is, tehát maradtam a sajátnál.





A MŰVÉSZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése